Vandaag heeft Dennis de eer gekregen om benoemd te worden tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau!

Yes! De bemanning van de 408 heeft de 1e prijs in het eerste veld van de Kaagcup gewonnen!

Zaterdag 5 september 2020 is ons nieuwe scoutinggebouw feestelijk geopend!

In de ochtend hebben de Bevers en Waterwelpen uitgebreid afscheid genomen van het oude, lege gebouw aan Tanthofkade, om vervolgens al zingend naar het nieuwe gebouw te paraderen.

De Grote Clubactie is van start gegaan, dit is een actie waarbij de leden van Scouting Den Hoorn op pad gaan om lootjes te verkopen, waarvan wij maar liefst 80% van de opbrengst zelf mogen houden! De scoutingloterij die wij voorgaande jaren organiseerden gaat niet meer door en daarvoor komt de Grote Clubactie in de plaats.

Met dank aan Jantje Beton, Aymonfonds en het Rabobank coöperatiefonds kunnen we melden dat we onze vloot hebben kunnen uitbreiden met 8 kano's en een wegtrailer hiervoor.

Samen het water op, vanaf de waterwelpen (7-11 jaar) in kano's en spelenderwijs het water verkennen. Vanaf de waterscouts (11-15 jaar) en explorers (15-18) met Lelievletten. Wist je dat je bij ons officiele zeildiploma's kunt halen van de commissie watersport opleidingen? En dat we meedoen aan de grootste zeilwedstrijden voor een eenheidsklasse van Nederland?