Club van 50

Wat is de Club van 50?

De Club van 50 is een initiatief van de PR-commissie van Scouting Den Hoorn met als doel nog meer betrokkenheid bij onze vereniging en het is een manier om iedereen een steentje bij te kunnen laten dragen. Heel bewust is er voor gekozen om dit keer niet het bedrijfsleven als doelgroep te nemen. Er zijn namelijk heel veel andere mensen die de scouting en warm hart toedragen en financieel hun steentje bij willen dragen.

Wat kost de Club van 50?

De naam zegt het eigenlijk al: €50,- per jaar. Wij schrijven dit via automatische incasso jaarlijks in mei af. Tenzij je na mei lid wordt, dan schrijven wij dit in het lopende jaar af. € 4,17 per maand middels automatische incasso is ook mogelijk. U kunt hiervoor contact opnemen met de penningmeester.

Wat krijg je als lid van de Club van 50?

We zullen elk jaar een activiteit voor de leden van de club van 50 verzorgen, denk bijvoorbeeld aan een schuittocht of pubquiz.

Lid worden van de Club van 50?

Dat kan heel eenvoudig via deze link. Via een automatische incasso zal vervolgens de financiele afhandeling plaatsvinden.