Achter de schermen wordt er hard gewerkt aan de verhuizing. Graag geven we een update. Impressie nieuwbouw

In samenwerking met de architect heeft de nieuwbouw commissie een nieuw en realistisch plan opgesteld. In april 2016 is dit plan enthousiast besproken met de wethouder en verantwoordelijk ambtenaar van de gemeente Midden-Delfland. De architect is in overleg met de gemeente Midden-Delfland over de bestemming en de vergunningen. Eind mei 2016 is een vervolgafspraak met de gemeente.
Doel is om begin 2017 te beginnen met de bouw.

De nieuwbouw commissie zoekt enthousiaste ouders en/of plusscouts die willen helpen met fondsen werven, hypotheek regelen, juridische zaken, bouwkundige zaken, PR. Meld je aan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Je kan gerust aangeven welke tijd je maximaal wilt besteden. Vele handen maken immers licht werk.

Bijgaand een impressie van de nieuwbouw voor Scouting Den Hoorn.

Wilt u financieel bijdragen? Word dan lid van de club van 50! Klik hier